Wyszukiwarka

Busko-Zdrój
Już od 100 zł / doba

Osada Turystyczna Agata

Osada Turystyczna Agataul. Szlachtowsk (...)
Szczawnica
Już od 50 zł / doba

Ośrodek Wypoczynkowy Gryn (...)

Ośrodek Wypoczynkowy Grynwald100
Rembów
Już od 50 zł / doba

Dom w Puszczy Świętokrzyskiej

Podleśna 6, 26-120 Wojtyniów, (woj. świętokrzyskie) Pokaż na mapie

Dom w Puszczy Świętokrzyskiejaaaaaa
Dom w Puszczy ŚwiętokrzyskiejDom w Puszczy ŚwiętokrzyskiejDom w Puszczy ŚwiętokrzyskiejDom w Puszczy ŚwiętokrzyskiejDom w Puszczy ŚwiętokrzyskiejDom w Puszczy ŚwiętokrzyskiejDom w Puszczy Świętokrzyskiej
Opis
Po długich poszukiwaniach w marcu 2007 znaleźliśmy to o czym marzyliśmy przez kilka lat. Dom na skraju Puszczy Świętokrzyskiej. Gdy wysiedliśmy pierwszy raz z auta, wiedzieliśmy, że to jest miejsce jakiego szukamy. Piękny widok, wokół las, w dole gdzieś płynie rzeka, no i co najważniejsze brak sąsiadów. Czy takie miejsca w dzisiejszym świecie jeszcze są? Tak, w czerwcu staliśmy się właścicielami i ostro zabraliśmy się do ciężkiej pracy, dokonując gruntownej rewitalizacji domu jak i jego otoczenia.

Położenie tego uroczego zakątka to lekkie wzniesienie, z którego widok na wszystkie strony świata jest niezurbanizowany. Strona południowa, wschodnia i zachodnia to Puszcza Świętokrzyska, zaś na północ roztacza się widok na dolinę rzeki Kamiennej, sięgający kilku kilometrów.
Dziś, w maju 2008, z radością chcemy się z Tobą podzielić tym fantastycznym miejscem oddalonym od Warszawy i Łodzi o 140 km.

Wnętrza, to na dole jadalnia z kominkiem połączona z otwartą w pełni wyposażoną kuchnią, oraz duży wygodny pokój dzienny, łazienka wraz z prysznicem i garderoba, w której wygonie ułożysz swe rzeczy. Na dole znajduje się też zadaszony 30 metrowy taras, na którym letnie posiłki w gronie znajomych czy rodziny to czysta przyjemność. Góra to trzy pokoje, w których znajduje się sześć miejsc noclegowych, oraz czwarty otwarty pokój z biurkiem, jeśli przypomni Ci się praca.

Zapraszamy Cię wiosną, latem i jesienią na wycieczki rowerowe po Suchedniowsko-Oblęgorskim Parku Krajobrazowym, latem na leniwy wypoczynek, jesienią na grzyby, a zimą na wieczory przy kominku po całym dniu spędzonym na okolicznych stokach narciarskich.

Do dyspozycji oddajemy cały dom wyposażony w łącze internetowe Wi Fi, siedzisz pod jabłonią z laptopem na kolanach i jesteś na swoim ulubionym portalu. Bibliotekę z ponad setką książek w tym przewodniki i mapy regionu. W starej komodzie znajdziesz wiele gier planszowych, piłkę do siatkówki i rakietki do badmintona. Na życzenie dotarczamy Państwu rowery marki Kelly`s.

O Twoje bezpieczeństwo dba system alarmowy z monitoringiem.

Zapraszamy!
Cennik

Ilość miejsc: 10
Zakres cen: 190.00 zł - 310.00 zł

Zasady płatności

Płatność tylko gotówką na miejscu

Możliwość dokonania przedpłaty przelewem

Obiekt wymaga płatności zadatku przed przyjazdem

Udogodnienia

26-120 Wojtyniów
(woj. świętokrzyskie)

Dzwoniąc powołaj się na:
Tel. +48 600 521 ... (pokaż telefon)
www.emeryk.com

Adres e-mail

Telefon

Treść zapytania (uwagi)

Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce Prywatności.